پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تولید سریال Halo رسما آغاز شد ( بخش دوم)
نوشته شده در چهار شنبه 28 آبان 1399
بازدید : 104
نویسنده : Mumbai Rockers

سریال Halo شباهت‌های زیادی به Game of Thrones خواهد داشت

تهیه‌کننده اجرایی  343 Industriesاز شباهت‌های سریال Halo از نظر عظمت و اتفاقات سیاسی با Game of Thrones می‌گوید.

با وجود معرفی سریال هیلو (Halo) از مدتی قبل، هنوز اطلاعات زیادی از آن نداریم و طرفداران این مجموعه محبوب بی‌ صبرانه منتظر شنیدن اخبار بیشتری از آن هستند. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و طبق صحبت‌های یکی از تهیه‌کنندگان 343Industries، مطلع شدیم که این سریال از جهاتی به بازی تاج و تخت (Game of Thrones) شباهت خواهد داشت.


:: موضوعات مرتبط: سریال , ,
:: برچسب‌ها: Microsoft , Game of Thrones , 343 Industries , Showtime , Halo ,



تولید سریال Halo رسما آغاز شد ( بخش اول)
نوشته شده در چهار شنبه 28 آبان 1399
بازدید : 109
نویسنده : Mumbai Rockers

تولید سریال Halo آغاز و اسامی تعدادی از بازیگران آن هم اعلام شد.

بیشتر از یک سال قبل بود که خبر رسمی ساخت سریال هیلو (Halo) اعلام شد؛ سریالی که قرار است برای پخش از شبکه شوتایم (Showtime)  آماده شود و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بالاخره تولید آن به‌شکل رسمی آغاز شده است.

سریال هیلو در این مدت با حواشی مختلفی همراه بود، از جمله اینکه در بخشی از پروسه‌ی پیش‌تولید کارگردان و تهیه‌کننده‌ی آن تغییر کرد، ولی این روزها همه‌چیز به‌خوبی در حال پیش رفتن است و مراحل تولید سریال هم شروع شده و درعین‌حال سه بازیگر جدید هم به جمع افراد قبلی اضافه شده‌اند.


:: موضوعات مرتبط: سریال , ,
:: برچسب‌ها: Microsoft , 343 Industries , Showtime , Halo ,



راهنمای خرید ریمل حرفه ای
نوشته شده در چهار شنبه 28 آبان 1399
بازدید : 117
نویسنده : Mumbai Rockers

مطمئنا میدانید که تمامی خانم ها، آرایش چشم برایشان اهمیت ویژه ای دارد. از همین رو با اطمینان میتوان گفت که یکی از مهمترین و پرکاربردترین وسایل آرایشی خانم ها ریمل نام دارد که در تمامی کیف های آرایشی به راحتی میتوان پیدا کرد. امروزه با توجه به پیشرفت های بسیار زیادی که در صنعت آرایش و بهداشتی رخ داده انواع مختلفی از ریمل در بازار موجود می باشد اما نکته اینجاست که کمتر کسی نسبت به تکنیک های انتخاب ریمل آگاهی دارد. از همین رو در این مقاله راهنمای خرید ریمل  در نظر داریم به بررسی این مسئله بپردازیم. 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



بهترین انتخاب اجرای سقف شیروانی ویلانما چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 14 آبان 1399
بازدید : 140
نویسنده : Mumbai Rockers

اجرای سقف شیروانی در گذشته اقبال چندانی نداشته است، زیرا توجه خاصی به دکوراسیون بیرونی و داخلی ساختمان نشده بود، اما در قرن گذشته این موضوعات اهمیت ویژه‌ای کسب می‌کردند. بسته به موقعیت مکانی و کاربرد هر ساختمان، سقف هر ساختمان یکی از مهمترین موارد برای انتخاب دقیق است. اما کدام سقف دارای بهترین سقف شیب دار است؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اجرای سقف شیروانی در معماری مدرن و پسا مدرن و همچنین در سالهای اخیر، با توجه به تلاش معماران برجسته دنیا که سعی کرده‌اند پروژه‌هایی را برای سقف شیب دار مطابق با شرایط مختلف ارائه دهند که از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی برای محافظت از محیط زیست حداکثر استفاده ممکن را داشته باشد، متداول تر شده است.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



فروش بک لینک سایت از سایت رکس سو
نوشته شده در جمعه 21 شهريور 1399
بازدید : 137
نویسنده : Mumbai Rockers

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



تصاویر جدید سریال ویچر و اعلام حضور رنفری
نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1399
بازدید : 113
نویسنده : Mumbai Rockers

به‌تازگی تصاویر جدیدی از سریال The Witcher منتشر شده که علاوه‌بر حضور گرالت، سیری و ینیفر، در این تصاویر شاهد حضور شخصیت رنفری نیز هستیم.

هفته گذشته بود که سرانجام شبکه نت فلیکس دومین تریلر رسمی سریال The Witcher  (ویچر) را منتشر کرد که این تریلر وعده یک اقتباس با کیفیت بالا از رمان‌های محبوب و پر فروش فانتزی اندری ساپکوفسکی را به طرفداران داد. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که فصل اول سریال ویچر قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) از شبکه Netflix منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این سریال فانتزی و فوق العاده مورد انتظار منتشر شده است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: The Witcher, Netflix, Geralt Rivia, Henry Cavill ,



بازدید : 75
نویسنده : Mumbai Rockers

آریان گلصورت: خانه پدری کیانوش عیاری پس از ۹ سال به اکران عمومی درآمده است. پروسه اکران و چانه‌زنی برای سانسور این فیلم حواشی بسیاری را به همراه داشت. در همه این سال‌ها عده‌ای تلاش کردند که جلوی نمایش فیلم را بگیرند و اکران آن را اتفاقی مخرب جلوه دهند و از سوی دیگر عده‌ای نیز عدم نمایش آن را نشانه‌ای بر پایمردی کارگردان‌اش در تن ندادن به سانسور توصیف کرده‌اند. این بحث‌ها و صف‌کشی‌ها هنوز هم ادامه دارد و متاسفانه حواشی مربوط به فیلم فعلا بیش از متن آن بازخورد داشته است. گروهی که انتظار دارند همه ایرانی‌ها مطابق با خواسته‌ها و چارچوب‌های فکری آن‌ها بی‌اندیشند و رفتار کنند، از نمایش فیلم تاسف می‌خورند و آن را خیانت می‌دانند و گروهی دیگر هم دنبال بهانه‌اند تا از عیاری قهرمانی بسازند که در این مدت از مواضع‌اش کوتاه نیامد و حالا دارد نتیجه صبرش را می‌بیند. 


:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,
:: برچسب‌ها: خانه پدری ,



بازدید : 131
نویسنده : Mumbai Rockers

شرکت برادران وارنر اعلام کرد که آلبرت هیوز قرار است وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم The Fugitive را بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان بازسازی فیلم The Fugitive (فراری) انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری ددلاین منتشر کرده، آلبرت هیوز، کارگردان آثاری چون فیلم The Book of Eli (کتاب ایلای)، فیلم Alpha  (آلفا) و فیلم From Hell  (از جهنم)، پس از توافق با شرکت برادران وارنر وظیفه کارگردانی بازسازی این فیلم اکشن دهه ۹۰ میلادی را بر عهده گرفته است. این فیلم اکشن نیز در واقع اقتباسی از یک سریال تلویزیونی بود که در ۱۹۶۳ به روی آنتن رفته بود. برایان توکر، نویسنده فیلمنامه فیلم Broken City (شهر ویران)، نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم The Fugitive را بر عهده خواهد داشت و اریک فیگ نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Warner Bros Pictures ,



سریال The Simpsons قرار نیست به این زودی به پایان برسد
نوشته شده در چهار شنبه 23 بهمن 1398
بازدید : 141
نویسنده : Mumbai Rockers

آل جین، تهیه کننده و نویسنده سریال The Simpsons خبرهای منتشر شده مبنی بر اتمام این سریال انیمیشنی را تکذیب کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) قرار نیست به این زودی به کار خودش پایان دهد. به‌تازگی دنی الفمن، آهنگساز این انیمیشن سریالی در مصاحبه با پادکست BigReviewski، تایید کرد که این سریال انیمیشنی به ‌زودی قرار است به کار خودش پایان دهد و دیگر قرار نیست شاهد بازگشت سیمپسون ها باشیم. او در این مصاحبه گفت:

«طبق چیزی که شنیدم، سریال در حال به پایان رسیدن است. من دقیقا نمی‌دانم این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد، اما شنیده‌ام که این آخرین سال آن است».


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Fox , Simpsons , Animation ,



فیلم Inferno نیل بلومکمپ و حضور تیلور کیچ در آن
نوشته شده در چهار شنبه 23 بهمن 1398
بازدید : 117
نویسنده : Mumbai Rockers

پروژه بعدی نیل بلومکمپ، فیلمی علمی تخیلی و هیجانی با عنوان Inferno (دوزخ) است و تیلور کیچ یکی از بازیگران اصلی این فیلم خواهد بود.

تیلور کیچ، بازیگر کانادایی سینمای هالیوود که با حضور در فیلم X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه افراد ایکس: ولورین) نامی برای خود در سینما دست ‌و پا کرد و بعد از این اثر در چند فیلم معروف دیگر نیز نقش‌هایی را ایفا کرد، برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم علمی تخیلی و هیجانی Inferno  (دوزخ) انتخاب شده است. کارگردانی این فیلم را نیل بلومکمپ، کارگردان، نویسنده، تهیه ‌کننده و انیماتور کانادایی-آفریقای جنوبی ‌تبار که سابقه نامزدی در بخش بهترین فیلمنامه مراسم سالیانه اسکار را نیز در کارنامه دارد، بر عهده خواهد داشت.


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Neil Blomkamp ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد